Diensten

Diensten

Ik help jou en je onderneming bij twee belangrijke momenten t.w. bij de start en bij verandering:

1. De Business Vlieger voor (door)startende ondernemingen.

Hierbij help ik je in de voorbereiding naar de start van je bedrijf. Een goede voorbereiding is een must. Anders is succes bij voorbaat uitgesloten.

Voorbereiden kan op verschillende manieren:
>> Trainingen als voorbereiding op de start van je bedrijf (klik hier)
>> Persoonlijke startersbegeleiding (klik hier)

Na training e/o begeleiding heb jij het fundament voor ondernemen. Daarna is het aan jou en hoop ik dat ik je nog lang mag volgen.

2. De Business Vlieger voor bestaande ondernemingen die willen veranderen.

>> Trainingen met workshops als voorbereiding op de verandering in je bedrijf. (klik hier)
>> MKB advies (klik hier) voor maatwerk.

foto-dbk-trainingBusiness Vlieger is een programma waarin ik je stap voor stap help bij de start of verandering van je onderneming. De leermethode is “Learning by doing”. Uit onderzoek blijkt dat dit het beste werkt. Dit is dan ook het uitgangspunt van mijn diensten. De Business Vlieger is vergelijkbaar met Google maps; je krijgt een plattegrond zodat je kunt bepalen waar je staat en waar je naar toe wilt met je onderneming. Ik zet jou met deze plattegrond, de Business Vlieger, achter de tekentafel zodat het helemaal jouw bedrijf wordt. Jij bent tenslotte je bedrijf, jij bent het gezicht van je bedrijf.
 

 

Voor wie zijn deze modules niet bedoeld?

Ik heb veel ondernemers ontmoet en van de meeste kreeg ik energie vanwege hun ideeën, hun bevlogenheid, hun ambitie, hun creativiteit, hun levenslust en hun verhalen. Zij wilden er echt iets van maken. Zij gingen er voor. Ik vond het altijd leuk om hen te bezoeken. Ik was ook jaloers op hun levensstijl en hun vrijheid. Maar ik kwam ook mensen tegen die het wel geloofden, hun tijd uitzaten, niets wilden aannemen, hobbyisten en alleen doen wat nodig is, laat staan een extra stap zetten. Die wil ik niet helpen. Ik wil resultaten zien bij mijn klanten. Ik wil blij worden van mijn klanten die tijd, energie en aandacht willen besteden aan hun onderneming, die echt hun levenswerk willen neerzetten.