Diensten

Wil je meer weten over de weg naar klanttevredenheid en vertrouwen? Dat kan op de volgende manieren:

  1. Het boek Heartful Banking
  2. Presentaties en lezingen
  3. Consultancy: een bankscan, een jaarplan, een heidag
  4. Kennismaking met intake.

1. Het boek Heartful Banking als je op een laagdrempelige manier kennismaken.

Je kunt het boek Heartful Banking (€ 25,=) bestellen bij mij via contact. Kijk ook verder op mijn website voor mijn optredens op radio en tv en de reeds geschreven artikelen. 

Hieronder enkele reacties op mijn boek.

  • “Holistic & Straight Forward” (David Korslund, Global Alliances for Banking on Values).
  • “Het model is de kapstok waar je de activiteiten van banken aan kunt ophangen” (Joris Luyendijk).
  • “Het ziet er prachtig uit en de inhoud mag er ook zijn.” (Arnold Heertje, econoom)
  • “Het komt uit op een moment dat het onderwerp zeker actueel is.” (Jan Kalff, voormalig topman ABN AMRO)
  • “Helder analysekader voor banken” (Sustainable Finance Lab)

2. Presentaties als je meer verdieping wilt en mijn verhaal horen, zien en rechtstreekse vragen stellen.

Daarvoor geef ik presentaties, lezingen, gastcolleges , inspiratiesessies, executive diners of interactieve discussieavonden. Naast de weg naar klanttevredenheid en vertrouwen vertel ik over het gat tussen maatschappij en banken en het nieuwe duurzame bankieren met de bredere rol van banken in de maatschappij. Ook uitdagingen, actuele ontwikkelingen en trends in de sector komen aan orde.

Beste Owen. Zeer bedankt voor je presentatie: de reacties van aanwezigen liet wel zien, dat het een boeiend onderwerp is waar het laatste woord nog niet over gezegd is! En die discussie heb jij voortreffelijk in gang gezet. Geert Eisma, voorzitter Rotary Breda West.

3. Actief met klanttevredenheid en vertrouwen aan de slag?

Een goede investering is dan:

  • Een Heidag voor ieder nivo (strategich, tactisch, operationeel). Alles wat leeft en speelt kan als thema worden ingebracht om aangepakt te worden. Aan de hand van een zelf ontwikkeld referentiekader plaats ik ze in het grotere geheel om de samenhang te duiden. Thema’s kunnen zijn; Visievorming, marktbenadering, klantgerichtheid, omgevingsanalyse, onderscheidend vermogen, motivatie. Ik ben procesbegeider, werk kaderscheppend, inspireer, spiegel graag en maak het verslag met actiepunten. De heidag kan een onderdeel zijn van –>
  • Een Strategische scan. Als adviseur steek ik de thermometer op verschillende plekken in de organisatie. Hoe sta je er voor en wat zou je willen? Ik breng op systematische wijze de huidige en gewenste situatie letterlijk in kaart. Daarvoor heb ik een speciale tool. Via Desk- en Fieldresearch lever ik je een strategisch plan, jaarplan of meerjarenplan waar je als MT lid mee aan de slag kan.
  • Een Bankbreed project: bankbreed implementeren van het gedachtegoed over klanttevredenheid en klantbeleving. Een projectplan ligt al klaar om met jou als topmanager te bespreken.

De belangrijkste resultaten van deze investeringen zijn meer klant- en maatschappijgerichtheid en tevredenheid, betere commerciële resultaten en meer zicht op de risico’s. Voor medewerkers betekent Heartful Banking meer rust en ruimte in het werk. Kortom banken zijn beter verbonden met de maatschappij.

4. Wil je eerst kennismaken voordat je actie onderneemt?

Daarvoor kunnen we een strategiegesprek houden.

Wil je graag bankieren op de manier die bij je past ondanks het huidige negatieve sentiment over banken, het verloren vertrouwen en de continue interne veranderingen? Wil je prettig bankieren ondanks alle regels, reorganisaties, beleidsnotities en protocollen?


Wil je focus houden op de essentie van bankieren waarbij je klant- en maatschappijgericht bezig bent? En daarbij natuurlijk maatschappelijke en financiële resultaten wilt halen waarbij je rekening houdt met de risico’s?

Wil je graag onderzoeken en stappen zetten op weg naar je ideale manier van bankieren waarbij je ook rust & ruimte kunt ervaren?


Geef je dan nu op voor een gratis strategiegesprek
 waarin je kunt reflecteren over je kansen, problemen, dilemma’s en uitdagingen.
 Dit gesprek is een 1-op-1 sessie van ongeveer 30 minuten met mij.
 Dan bekijken we ook of ik de persoon ben om jou verder te helpen.

Wat levert dit gesprek je op?


> Je krijgt een heldere analyse van wat er bij jou speelt of gaat spelen. 
Dit geeft je overzicht op prioriteiten en het maken van keuzes.

> Je krijgt inzicht in wat je wilt bereiken.

> Je krijgt duidelijkheid over wat je te doen staat.

Als je geïnteresseerd bent, meld je dan nu aan via het contactformulier op deze website, via mijn email (owen@heartfulbanking.nl) of telefonisch: 06-106 44 741

 ALGEMENE VOORWAARDEN – DISCLAIMER